I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

CINTA TAK HARUS MEMILIKI

Cinta??.
Macam best je kan bunyi nyer ..
Nak2 kalau ade orang yang kita suka / kita cinta cakap :

Saya CINTAKAN awak !
I LOVE YOU !!!

Miss sendiri akan rase seperti dunia ni miss yang punya bila Mr.Lufias cakap :

Miss Lovouis , I LOVE U ...!  

Tapi mustahil semua tu untuk terjadi kerana CINTA TAK HARUS MEMILIKI.
Macam tajuk entry ni. =.=

Memang indah kalau kita dicintai oleh seseorang yang kita suka.
Lebih indah dan bermakna lagi kalau orang itu membalas cinta kita dengan jujur !.
Waaaahhh , pasti hidup kita bahagia je. (^_^)

Tapi kalau cinta tu tak berbalas ? Kita hanya bertepuk sebelah tangan . =.=
Pastinye tak berbunyikan kalau tepuk sebelah tangan .
Pasti korang akan rase SEDIH , KECEWA , PUTUS ASA kan ??

Takpe korang tak perlu risau jika korang tak dapat MEMILIKI org yang korang suka tu .
Mungkin bukan jodoh korang dengan si DIA tu.
Mungkin jugak Allah dah takdirkan korang dengan si DIA yang lebih baik.
Ape yang korang perlu buat just bersabar dan berdoa : SEMOGA ALLAH MENJODOHKAN KORANG DENGAN JODOH YANG BAIK . Amin.

Bagi miss jika kita benar-benar mencintai orang tu kita haruslah melepaskan dia pergi dan bahagia dengan orang yang dia cintai.
Cukuplah kita sekadar melihat dia tersenyum dan bahagia dengan pilihannya.

Tapi seandainya kita melepaskannya dan dia kembali ke pangkuan kita.
Terimalah dia seadanya , mungkin memang dia jodoh kita.
Seandainya dia tidak kembali kepada kita selama-lamanya, doakan saja kebahagian dia ok.
Semoga kita juga akan mendapat kebahagian lebih dari apa yang kita harapkan . Amin.

Ingatlah : Cinta tak harus memiliki .
Cinta selepas nikah adalah yang terindah .
Peace (n_n)v


Post a Comment

3 comments:

coki said...

entry yg menarik....

Miss Lovouis said...

@coki Thanx dear =>

cik Atiera said...

"percaya pada takdir"
cinta... pasti datang satu ketika nanti :))

mahabbahathirah.blogspot.com/2012/03/cerpen-percaya-pada-takdir.html

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright