I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

Freebies : Animated Header



Assalamualaikum.
Holla semuanya . ^_^
Harini miss bermurah hati nak bagi animated header kat korang yang teringin nak pakai animated header ok.

Btw , korang tahu tak pasal benda ni ?
Bagi yang tahu bagus , tapi yang tak tahu tu korang perlu ambil tahu k.

So now , kat bawah ni adelah animated header tu.
Btw , its simple je.
Kalau nak ambil je , takyah mintak izin.
Tapi korang perlula komen miss ok.

Cara letak :

1. Click gambar bagi dia nampak besar.

2. Right-click gambar >> Save as .. >> Masukkan dekat ruang header.

3. Save . =>

Good luck sayangzz..


Post a Comment

9 comments:

mairah cadburry said...

chomell :D

Miss Lovouis said...

@mairah cadburry Thank you dear . =>

Nur Fatini said...

macam mane nak letak gambar tu dekat blog??

Miss Lovouis said...

@Nur Fatini Miss da terangkan , hope berhasil . Good luck dear =>

syakirah said...

comel laa :D

Syara Nur Qistina said...

Saya amik ye miss thankyou!

lysadinie said...

chumell :)
lysa syukke

leya said...

salam.. saya amek yewrr.. btw.. cute sgt!!(^_^)

Miss Lovouis said...

@leya
No Probs , amek j ..
Nme pun freebies :)

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright