I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words


Holla and Assalamualaikum guys !!!
Have a NICE and GREAT day today .
Yuhuu , i'm so glad and happy today .
U know why ?. Huhu , shh .. It's gonna be my TOP secret .
Dia kate 'secret' TAK boleh bagitahu orang .
Kalau kita da bagitahu .. Tu bukan sirrun lagi ..



Oklah , harini miss agak kurang rajin menaip benda yang MERAPU meraban lagi ..
So , berbalik pada TITLE entry kita hari ini k ..

Cinta Tak Perlu Dipaksa
TAK perlu ke ?. Kenapa TAK perlu pulak ?

Saya cintakan dia , saya sayangkan dia and bla bla bla ...
 Saya just nak dia sayang and cintakan saya je , saya taknak bertepuk sebelah tangan ..
Whoa , inilah ayat yang kebiasaannya didengar dicorong2 radio , di speaker2 tv TERUTAMAnya dalam drama2 melayu ..

Macam takdo ayat laen sahajo .. Ish3 .
Tapi kita harus ingat , boleh kate WAJIB ingatla bahawa CINTA , SAYANG and KASIH itu datang daripadaNYA ..
Dan kepadaNYA jualah segala2nya kembali .



Cinta itu akan datang jua TANPA kita pinta , TAK kira MASA , USIA mahupun RUPA ..
Kerana DIAlah Al-Wadud yang melahirkan rasa cinta dalam hati manusia ..


Look . Allah is PROTECTING u for the RIGHT one !
Never BLAME him because 


REMEMBER that !.

Smile and ALWAYS be HAPPY for what u HAVE now not for what u WILL have then ..
Renung2kan dan selamat MENEMUI jodoh .
^__^v Peace !










Post a Comment

0 comments:

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright