I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

Keberatan untuk join mana-mana Giveaway .



Holla and Assalamualaikum guys !!!
Korang tahu kan yang miss ada menganjurkan giveaway .
And untuk pengetahuan korang , sejak miss ditipu oleh pihak penganjur tahun lepas .. Miss rasa agak keberatan untuk menyertai mana-mana giveaway lagi .


Pengalaman mendewasakan kita . Yeah ! Itulah yang miss rasa .
Miss maafkan kesalahan diorang .
Tapi apa yang miss nak kongsikan disini adalah tentang orang yang semata-mata mencari popularity dan follower tetapi melupakan apa yang sepatutnya dilakukan . Ini adalah berdasarkan pengalaman yang benar-benar miss alami .

Pengalaman 1 : Miss menang hadiah yang bernilai , first penganjur tu suruh contact dia then tibe2 je penganjur tu tak dapat dicontact .
Pengalaman 2 : Penganjur menyatakan pemenang yang tidak ada senarainya dalam senarai peserta dan link blog pemenang tersebut tidak wujud . "Maksudnya : FAKE BLOG "
Pengalaman 3 : Penganjur menyatakan hadiahnya telah di pos tetapi miss tidak dapat sebarang pos dan track no. yang diberi TIDAK WUJUD .
Hm , itu jelah pengalaman yang pernah miss lalui . Memang sakit sangat hati ini bila ditipu hidup-hidup . Tak do apo yang bisa dibuat lagi da . Da berlalu da , nak marah penganjur pun tak guna .
Namun harus di ingat, TIDAK semua penganjur begitu .
Maka pilihlah penganjur yang BENAR-BENAR jujur ok !
Contohnya , penganjur yang tidak mempunyai syarat yang terlalu sarat dan sponsor yang tidak terlalu ramai .

Renung-renungkan dan selamat berGA . Chaa ~ =)

Post a Comment

0 comments:

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright