I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

My mini office . Yeah !



Holla and Assalamualaikum guys .

Cak !!!

Ahah , lamo bebonar eden tak hupdate blog ni . Almaklumlah , agak sibuk membuat kerja2 rumah .
Da macam suri rumah a.k.a bibik da diri yang serba kerdil  ini ! .. Hmm (=.=')

Btw , harini aku nak kongsi serba sedikit tentang life aku yang tak seberapa menarik pon iaitu my little office . Yeah  !


Office ni menguasai lebih kurang 1/15 bilik aku . Office ni la tempat aku buat felt craft yang da lama tak buat sebab kemalasan melanda .. =P



Yang ni adalah sebahagian stuff wajib ada kat my office .
Ada losyen dan liniment oil . Losyen tu supaya tanganku kekal lembut and haluih je =) dan minyak tu untuk badan kalau lenguh2 menjahit .

Selain tu , minyak tu bagus untuk perempuan kalau ada senggugut atau sakit perut boleh  guna minyak ni . InshaAllah berkesan .

Kalau berminat dengan minyak ni boleh PM aku untuk maklumat lanjut .
Btw , nanti aku akan update manfaat lain minyak ni k .
Dadaa guys , thanx for reading my bebelan . 

Kenyit mata dulu sebelum out . =P







Post a Comment

0 comments:

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright