I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

Download youtube TANPA software



Holla and Assalamualaikum peeps !
Fuh , lama sungguh tak mengupdate blog ni . Hihi
Btw, harini saya nak kongsi dengan korang semua cara mudah untuk download u-tube TANPA software .
Memandangkan software download ni selalu je problem , so saya try guna cara ni .
Alhamdulillah menjadi . Korang cubalah . Easy step to follow ok !

1. Pergi official web Youtube

2. Search lagu yang korang minat

3. Copy link kat atas lagu tu . Contoh seperti dibawah :



4. Pergi link ni dan paste link yang korang copy tadi . Jangan lupa padam https:// . Jadikan dia www.....blablalaa je . Ok .

5. Klik dowload now . Tunggu jap , then pilih korang nak dalam format ape . Mp4 and so on .

Hope tutorial ni membantu korang untuk mendownload video2 di youtube .

Post a Comment

4 comments:

Aku pengembara said...

Laa.. baru tau.. IDM saya pun salu buat hal... thankz atas perkongsian... Nak try jap g. :)

Miss Lovouis said...

@Aniq Bukhary Tu la , cara ni memang senang . Kongsikanla dengan yang lain =)

Aku pengembara said...

@Miss LovouisTq2 admin... :)

Wafi Remli said...

Saya pun baru tau gak, terima kasih atas perkongsian ini:D IDM dan YTD Video Downloader bukan boleh harap selalu pun, kekadang buat hal...huhu

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright