I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

Mimpi SYS LYSSA ??

Yuhuu caaak ! hihi mcm bdak2 pulak ;)
Assalamualaikum.

Korang rindu tak dekat miss ??
Ape TAK ?? hm , sampai hati (-_-)
Miss rindu sgt3 kat korang tau n rindu nak blogging.
DUA HARI woo miss tak blogging , segala jenis serawang da ad kat blog ni. Ish3
Bukan kat blog jer kat otak miss ni pun berawang2'bkan bawang' asyik dok pikir pasal blog jerrr.

Korang nak tau tak kenape miss da lame tak blog *cehhh , mcm bertahun-thun tak blogging.
Act , miss balik kg meyh . Menziarahi nenda n datuk (datuk bhsa istana ape erk ? lupe plak (^_^)) yg tercinta plus3 gituuu.
Setiap kali ingat blog mesti ingat sys Lyssa , setiap kali ingat sys Lyssa mesti ingat blog.
(macam org angau bercinta la pulak kan?)
Memang miss da angau pun. Tapi bukan angau dgn sys lyssa tau ANGAU dgn blog ni.
Miss teringin nak berJAYA dlm dunia blogging mcm sys Lyssa tu.
Hopefully one day I'LL BE LIKE HER ! Amin.

Ok kita sambung derita e'eh salah cerita dari title td k.
Act , sebelum tido malam semalam miss ade jugak asyik ingat2 blog ni.
Mcm ta percaya je ta blogging 2 HARI .
Walaupun baru 2 hari miss rase mcm 2 TAHUN tau.~END here~

*****-----BABAK MIMPI-----*****
Miss mimpi miss tengah sedap2 menaip tibe2 miss terbuka blog sys Lyssa yg cute tu.
Dia ckp dalam blog dia tu kalau nak berjaya dalam blogging , JGN PUTUS ASA.
Lepas tu , Sys Lyssa pun tunjuk blog dia sebelum dia berjaya. Memang cantiklah , tp ta ramai followers mcm sekarang.
After that , .... tut tut tut .
*****-----MIMPI ABES-----*****

Hik3 , sikit je mimpi tu tapi ia cukup memberi kesan pada miss.
Sekarang ni miss semakin bersemangat untuk terus berblogging sehingga berjaya mcm sys LYSSA ni.
Amin.

Post a Comment

4 comments:

Lyssa Faizureen said...

amboihh dia !! . Mimpi sys ? ahakkk . malu dahhh . Tapi , bagus jugak mimpi mcm tuh , mimpi tuh , namanya . "MIMPI PEMBAKAR SEMANGAT!"

kihki . okeyy what ! kan ? Nanti , malam ni , ntah2 , Lyssa pulak mimpi awakk pe . kan ? HAHA :D

BTW , keep in blogging yeahh :)

Miss Lovouis said...

@Lyssa FaizureenThank you sys. U're my inspiration in blogging . Love u larh (n_n)

syada said...

Amboi siap mimpi kak lyssa . Tak aci . Syada pun nak , hihi

Miss Lovouis said...

@syada Miss doakan agar awk un dpt mimpi sys lyssa ;O

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright