I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

SHH .. SECRET TER'BESAR' LELAKI

Hype2 korang.
Assalamualaikum.

Kepada girls2 semua korang nak tahu tak rahsia ter'BESAR' lelaki.
Kalau nak ? Check it out dear.

5 rahsia terbesar lelaki

1. Cerita xxx-
    Hasil daripada kajian yang telah dilakukan, boleh dikatakan hampir keseluruhan lelaki pernah menonton cerita xxx secara langsung ataupun tidak langsung. Ini berkemungkinan disebabkan sifat keinginan seks lelaki adalah lebih tinggi jika dibandingkan dengan wanita.Fusyoo , bahaya ni. Kalau korang ade abg/ adik lelaki, perhatikan la dorang selalu yer takut2 .... hmmm

2. Lelaki adalah pengintip!-
    Salah satu perkara yang lelaki suka lakukan adalah dengan mengintip maklumat peribadi seseorang wanita yang mereka gemari/admire. Tidak kira sama ada mereka sudah berpasangan ataupun tidak, kegiatan ini adalah merupakan satu perkara wajib bagi kebanyakan lelaki.

3. Lelaki sukar menolak peluang (walaupun da dimiliki)-
   Sekiranya ada wanita lain yang cuba menggoda teman lelaki korang, tambahan pula wanita tersebut mempunyai wajah yang menarik dan ciri wanita idamannya, agak sukar untuk teman lelaki korang itu menolak pelawaan mereka. Ini menyebabkan teman lelaki korang akan melayan wanita tersebut tanpa pengetahuan KORANG!*bahaya ni

4. Lelaki mudah bosan -
      Kebiasaannya, lelaki akan bersifat paling romantik mungkin pada permulaan hubungan. Tetapi apabila hubungan telah menjangkau usia lebih dari setahun, sifat romantik akan terhakis sedikit demi sedikit.(-_-)

5. Penggoda adalah sifat lelaki -
   Tak bermakna sekiranya seseorang lelaki tersebut sudah mempunyai pasangan, mereka akan berhenti daripada cuba menggoda wanita lain.

Pesanan ikhlas daripada JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT:
janganlah pulak lepas sesiapa yang membaca entry ni, wanita terutamanya, menganggap semua lelaki sama pulak erk? Masih ramai lagi lelaki yang baik kat dunia ni. Pilihla betul2 k , jgn harap muka je HENSEM tp HAMPEH !. Artikel ini mewakili majoriti dan bukannya semua lelaki!

Post a Comment

12 comments:

ahowk orang islam said...

ohh. ni lelaki yang belum berkahwin je kot.. yang suka sangat pasang awek 3 4 5 6 7 8 orang kot... tah.. tak tau pulak ni rahsia.. rahsia lelaki bukan ini sebenarnya, lain.. ini umum sangat. hehheheheheheh

Miss Lovouis said...

@ahowk orang islam Eceh3 , lain mcm mane tu ?? Sharela . huhu

Syuhada Nur Ekhwan said...

haha btol ke nie.. takot gak

Anyyss Shuhaimi said...

nice entry!

UniMeOw said...

perghh~

fkta yg menakotkan..haha

Cik Rose Cute said...

follow sini dan like

JaLi AsHBuRN said...

ermm, . . . benarkah begitu tanggapan semua wanita terhadap lelaki ? (T~T) lepas baca ni pasti wanita akan takut pada lelaki kan ?

tapi bagus sebab ia lebih selamat untuk berfikiran macam di atas, . . (^_^)
better be safe than sorry, . . peace yo :) hehe

Miss Lovouis said...

@JaLi AsHBuRN huhu . smile with peace (^_^)v

Leeza said...

haha, nasib baik ada pesanan kt last entry tu...terpositif jugak la lezza. By da way, most of man sama ja in the same way =p

sophieima said...

yeay..gud point.. :)

shazuwani said...

setuju! ^_^

nida said...

setuju no 3 tuu.....hahahaa

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright