I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

Jika aku JATUH HATI


Assalamualaikum ,
holla guys . Today , i would like to share my edited video to all of u.
Hope u guys enjoy watching it .


Istikharah Cinta
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh do'a

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukmu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

diistikharah cinta.

Doa untuk dapat Jodoh  yg BAIK


Ya Allah, Kau pimpinlah hatiku ini dalam mencari rahmat dan redhaMu.
Bantulah aku dalam membuat keputusan yang bakal merubah masa depanku.
Ya Rahman, andai benar dia milikku, namanya yang tercatat di Luh Mahfuz menjadi pasanganku, dirinya yang telah Kau suratkan menjadi pembimbingku, maka Kau bukalah pintu hatiku untuk menerimanya.
Tenangkan hatiku andai keputusanku ini benar, dan berikan petunjukmu agar aku tidak tersasar dari jalanMu Ya Robb.
Namun, andai bukan dia yang sepatutnya aku dampingi, maka jauhikan aku dari dirinya, kuatkan hatiku untuk menerima ketentuanMu.
Kerana aku yakin, Kau Maha Mengetahui apa yang
terbaik buat hambaMu yang hina ini. Amiinn.

Post a Comment

1 comments:

Unknown said...

Nice blog...Following u...feel free to follow me back..:)
http://inaainaziran.blogspot.com



Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright