I'M OFFLINE !
Give Me Ur Words

PUASKU MENCINTAIMU !

DISAAT AKU MENCINTAIMU



Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

c/o:
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

(tiap kali aku dengar lagu ni ,pasti aku sedih air mte aku grenti melelehla .)

truely from my heart ;
aku rindukan kau !! aku syg giler at kau tp knape kau tggalkan aku ? aku ta fhamlah ! puas aku tanya kau knape kau tggalkan aku ? knape kau jauhkan diri kau dari aku ? SERIBU SATU persoalan bermain di fikiran aku !! .. slama bertahun aku knal kau , aku kwn dgn kau. kau tak prnah buat aku mcm nie ?? wlaupun kita cuma kwn biasa .. aku sgt hargai kehadiran kau.

MEMORI silam pabila aku bersama dgn kau :

aku rasa diri aku bgitu dihargai . kau berikan aku kasih syg seorg kwn.

sejak berkenalan dgn kau aku mulai tahu erti sebenar SAHABAT! aku mulai pandai menghargai dan menyayangi sahabat yang hadir disisi aku.

sejak berkenalan dgn kau aku tahu beza kawan , sahabat dan teman .

sejak berkenalan dgn kau aku bnyak mempelajari ilmu2 agama dari kau. suara kau sedap . nak2 bilew kau bertarannum + nasyid . swear ! sedap sgt2 suara kau . lagu kenangan yang kau pernah nyanyi untuk aku : EPILOG RINDU . walaupun kau nyanyi mcm nak terketawa time nie aku tetap suka.

tiap kali aku balik ostel pasti kau akan sms aku . waktunya ialah selepas Isya'. haha . paling awal kau akan mcg aku pada pkul 9 malam . aku tak pernah lupakan itu. telefon bimbit pasti berada di genggamanku. tepat waktunya pasti telefonku berbunyi tanda sms masuk . di skrin telefonku terpapar nama kau , aku pasti akan tersengih-sengih 'mcm kerang busuk ' mak aku ckp .. haha , apa aku kesah yang penting aku happy dapat mcg dari kau.

sms dari kau lain daripada org lain. kau tak sama mcm org2 lain yang aku kenal. org lain kalau mcg 'pembukaan' ;p mesti akan ckp (tengah watpe uh ?, da makan ?). tapi kau tak! , kau mesti akan hantar mcg kat aku tentang persahabatan , tentang kawan ataupun tentang islam . YOU ARE SO SWEET , =)

tyme bulan puasa kau selalu ajak aku qiam. kdg2 aku tak qiam pun. haha jahat sungguh aku ni. :p . tapi kau tetap berusaha suruh aku bangun qiam juga. thanx , kau memang SAHABAT yg paling baik yang pernah aku jumpa.

the most important things yang aku tak pernah lupa tentang kau . kau sgt SEMPURNA.
TETAPI kini :

kau da berubah , kau dah tak seperti yang aku kenal dulu.

kau dah lupakan aku. kau dah tak pedulikan aku. kau da tinggalkan aku. tapi tidak mengapa kerna aku kini telah bertemu si DIA yang sudi menemani sepiku.


credit to : MY LOVE

Post a Comment

0 comments:

Fully edited by Miss Lovouis 2013 Copyright